Connect your students and alumni with companies and organisations from around the globe, in a sophisticated job fair simulation environment that enables real-time interaction between recruiters and candidates.

We are pleased to continue the EFMD Global Fair Series by Highered in 2024, allowing companies and organisations to attract and engage students and alumni from participating member schools while strengthening their employer branding.

The 2024 series package will consist of student and alumni participation in:
● 1 Spring 2024 Global Virtual Career Fair on 24 April
● 1 Fall 2024 Global Virtual Career Fair on 16 October
● 1 Private Event for your school

April 24 (Wednesday) 9:00 - October 16 (Wednesday) 17:00

Register Here

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Conecte a sus estudiantes y ex alumnos con empresas y organizaciones de todo el mundo, en un sofisticado entorno de simulación de feria de empleo que permite la interacción en tiempo real entre reclutadores y candidatos.

Nos complace continuar con la Serie de Ferias Globales EFMD de Highered en 2024, lo que permitirá a las empresas y organizaciones atraer e involucrar a estudiantes y ex alumnos de las escuelas miembros participantes mientras fortalecen su marca como empleador.

El paquete de la serie 2024 consistirá en la participación de estudiantes y exalumnos en:
● 1.ª Feria profesional virtual global de primavera de 2024, el 24 de abril
● 1.ª Feria profesional virtual global de otoño de 2024, el 16 de octubre